PKO Bank Polski wygrał w 14. edycji rankingu Top Marka magazynu „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów w kategorii Banki. Otrzymał także dodatkowe wyróżnienie dla Marki Marek, zajmując pierwsze miejsce w zestawieniu generalnym obejmującym 500 marek z 50 branż obecnych na polskim rynku! Siłę medialną marki PKO Banku Polskiego oszacowano na 9 023 377 punktów.
– PKO Bank Polski od lat niezmiennie pozostaje najsilniejszym medialnie brandem w branży bankowej. Transparentna, spójna i wielokanałowa komunikacja z otoczeniem wpływa na jakość relacji banku z rynkiem, co pokazuje najnowszy raport Top Marka. Siłą naszej marki jest również profesjonalizm praktyk z zakresu public relations, skuteczne metody działania uwzględniające specyfikę prasy, portali internetowych i social media. Takie kompleksowe podejście wzmacnia pozytywny wizerunek PKO Banku Polskiego, znacząco oddziałując na rynek. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane nie tylko przez klientów, ale również ekspertów branży
– mówi Robert Kudelski, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO Banku Polskiego.
źródło: PKO Bank Polski