sobota, 3 grudnia 2022
Małysz Bank Pocztowy

Kilkukrotny wzrost kredytów udzielonych online oraz trzy razy więcej osób korzystających z bankowości mobilnej – to pierwsze efekty cyfrowej transformacji Banku Pocztowego. Z ostatnim dniem listopada br. zakończył się proces migracji wszystkich klientów Banku Pocztowego oraz dotychczasowych klientów EnveloBanku do wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej Pocztowy. Wszystkie rozwiązania, z których korzystali do tej pory klienci obu marek, dostępne są teraz „pod jednym dachem”. Transformacja cyfrowa, której dokonał Bank Pocztowy w ostatnich 12 miesiącach, pozwoliła na rozwój bankowości elektronicznej w ramach jednej wspólnej platformy oraz szybsze wdrażenie takich rozwiązań jak choćby Xiaomi Pay czy karty biometryczne.

Zakończył się właśnie proces połączenia marek Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz trwająca od marca br. migracja klientów do nowej wspólnej bankowości. „Pod jednym dachem” dla 100% klientów Banku Pocztowego dostępna jest już nowoczesna bankowość elektroniczna oparta na automatyzacji i zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych oraz oferta produktowa rozwijana w oparciu o wieloletnie doświadczenie bezpiecznego, polskiego banku. Od połowy października wszyscy Klienci Banku byli automatycznie przekierowywani wyłącznie do nowej bankowości internetowej Pocztowy24, a z początkiem grudnia dostęp do starej wersji systemu został zupełnie wygaszony.

– Ostatnie miesiące były okresem wytężonej pracy, a wysiłek włożony w rozwój jednego wspólnego kanału online już procentuje, co widać, chociażby w kilkukrotnym wzroście wartości kredytów udzielonych z poziomu naszego marketu cyfrowego, a więc przez bankowość internetową i mobilną. Celem połączenia naszych marek w jedną była transformacja technologiczna Banku – stworzenie nowoczesnej i zaawansowanej bankowości cyfrowej w funkcjonalnej i atrakcyjnej formie. Naszym priorytetem jest niezmiennie wprowadzenie bankowości pocztowej w dwudziesty pierwszy wiek – osiągnięcie efektu synergii poprzez połączenie tradycyjnych usług finansowych z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi – podkreśla Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za Obszar Biznesu oraz IT.

– Wdrażane przez nas nowe usługi i nowe kanały umożliwiają szybszą komunikację z klientami i ułatwiają oferowanie naszych produktów na terenie całej Polski, nie tylko w dużych miastach. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, którzy nie zawsze mają możliwość łatwego dotarcia do stacjonarnego oddziału. To dowód także na to, że polskie banki, co w ostatnim roku świetnie pokazuje także przykład Banku Pocztowego, są w światowej czołówce w zakresie udostępniania nowoczesnych technologii, które stanowią o rozwoju społeczeństwa cyfrowegomówi Sylwia Kosidło, Dyrektor Departamentu Bankowości Cyfrowej i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.

źródło: Bank Pocztowy

Dodaj komentarz